Friday, November 21, 2008

Så, mitt första inlägg här.

Eftersom jag fick ett mail häromdagen som sa att jag var lite svår att hålla kontakten med så tänkte jag att detta nog är det sätt som är enklast, inte mist för mig.

Med slutspurten i skolan på ingång, vilket betyder tentor och uppsatser mm, plus tre jobb och fem dagar i veckan på gymmet så blir det inte så mycket tid över.

Eftersom jag inte vet vad den sista uppdateringen ni fått innehöll så kan ni ju fråga här om det är något specielt ni vill veta. Ska försöka att uppdatera iallafall två gånger i veckan och sen kan vi ju ta det härifrån och frammåt.

Som sagt, just nu är det slutspurten på terminen, vilket också innebär slutet på min tid på CUNY Baruch College. Efter jul blir det dags att söka jobb och tänka på vad framtiden ska innehålla.

No comments:

Post a Comment