Monday, March 9, 2009

Lugn Dag

Idag har det inte hänt så mycket.
Jobbade mellan 9-12 och åkte sedan hem för att gå till gymmet. Var dock hungrig så jag åt lunch och skulle sedan bara vila 30 min innan jag stack iväg, och vaknade sedan 3 timmar senare. Ojdå.
Men, det var nog sömn som behövdes och det ska bli mer av det snart.

När jag väl vaknade tog det ett tag att ställa om sig, men när det väl hände så gick jag till tvättomaten eller vad det heter på svenska. En tvättstuga där man får betala för att tvätta. Det tog en och en halv timme, och sedan var jag hemma igen. Lade undan tvätt och planterade om en växt som blivit lite för stor. Delade den på två eftersom innerkrukan var alldeles buktig så mycket som det växt. Roten var jätteläskig, stora gröna bubblor med vanliga rötter... usch usch. Men det blev nog fint, får se imorgon vad jag tycker (är lite svårt att se hur det egenteligen blev direkt efter). Får hoppas på att växten överlevde min lite brutala hantering.

Så ja, inte särskilt spännande. Det är lite komiskt att jag kan befinna mig så långt från "tråkiga Sverige" och ändå ha så tråkigt! Haha. Fast nej, så ska jag inte säga, men vardag är det verkligen. Annat blir det till helgen så jag får se fram emot det!

Dags att sova, kan knappt hålla ögonen öppna. Gonatt!



Vet inte om ni sett bilder på lägenheten, men här är iaf min säng!

No comments:

Post a Comment