Monday, May 25, 2009

Super duper mega trött är jag. Varför vet jag inte, men jag har inte druckit kaffe sedan i Fredags så det kan ju vara därför. Imorgon blir det kaffe, helt klart.

Jobbade hela dagen idag fast det egenteligen var helgdag. Men, jag får ju bara betalt om jag jobbar och inga helgdagar inte, så det blev till att göra som vanligt. Inte för att jag hade något annat jag tänkt göra, men ändå.

Annars är det inte mycket. Jag fick mitt reportage om sommar läger publicerade i tidningen, nästan en hel-sida. Väntar bara på att det ska börja ringa med klagomål. Usch usch.

Ett mer akut problem är vad som skall ätas till middag. Är hungrig men trött så det blir nog att värma något snabbt. Skulle gärna gått och lagt mig men har lovat att göra något till imorgon så jag får väl böjra på det. (Rs nya ide är att vi ska göra en helt ny hemsida för tidningen med länkar till höger där man kan hitta allt man vill, dvs olika kategorier med del-kategorier, typ Föräldrar, och sedan skolor, dagis, förskolor, aktiviteter osv som föräldrar kan vara intereserade av. Det är nu mitt uppdrag att se om jag kan hitta information om vad som kan finnas i de olika delkategorierna, och sedan lägga upp det på något sätt så att det blir lättsökt. Urgh).

Så, ja, min kväll är kartlagd.

1 comment:

Danis said...

Jag har en jättebra idé här: När du ändå är igång fixar kan du väl passa på och lägga upp en hemsida åt Missionskyrkan och SMU i Hässleholm också, för vi ligger lite efter där... :D :D :D
Men bara om du känner att du har för lite att göra och får för mycket betalt, alltså... ;)

/D

Post a Comment