Sunday, July 26, 2009

Som ni ser har jag ändrat bloggen lite! Tycker det blev lite ljusare och min absoluta favoritbild är nu banner så det blev ju utmärkt!
(Fast när jag redigerade bilden togs orginalet bort, vilket retar mig. Jag tror jag har backups på min andra harddrive, men om inte kommer jag bli ordentligt sur! Sparade via "save as" vilket betyder att den sparas som kopia, eller det var iaf vad jag lärde mig, men så var inte fallet denna gång).

Idag gick William och jag ut och åt för att fira min födelsedag. Var lite små irriterad efter att vi sagt fem och han inte dök upp förrän vid halv sju, men det var mest för att jag var hungrig då jag inte ätit på hela dan förutom frukost. Vi åkte till Red Lobster där de har vad jag kallar "cheesy shrimp," dvs räkor i ostsås över pasta. Det kommer även med friterade jätteräkor med tillhörande skål remoulade sås, plus en lite skål med räkor i vitlöks smör. Plus pommed men det åt jag inget av. Vi fick även förrätt vilket bestod av skaldjurs fondy (inte så flott som det låter, tyvär!) i brödskål. Fast efterrätten var bäst! Cold Stone Creamery är en glassaffär där de mixar glassen åt dig på en marmor skiva, och glassen de använder är bättre än Haägendaz. Ojojoj. Jag tog sweet cream icecream med kolasås, mini marshmallows och krossad daim. Mums.

Så, nu behöver jag inte äta på en vecka. Men det var kul att komma dit, jag har längtat efter cheesy shrimp hur länge som helst. Fast det som alltid räknas mest när man går ut är såklart sällskapet, och jag träffar inte William ofta nog.

Annars har helgen inte varit så händelserik, och imorgon är det tvätt som gäller.

No comments:

Post a Comment