Monday, September 5, 2011

Lite vatten så kanske det blommar

Med en härlig syster som ska hoppa rakt ut (med sex kuddar under baken) har jag lovat att jag ska börja uppdatera min blogg igen. 

Det har ju varit lite tyst här på sistonde, men det har rullat på. Den senaste veckan spenderades oväntat i Hässleholm, men den var trots anledningen väldigt skön och välbehövd. Även när man mår som värst kan man ibland inse att det kanske finns en större tanke bakom det hela - utan den gågna veckan hade jag inte fått spendera så mycket tid med min underbara familj och en lillasyster som ska hoppillihoppa lite framåt här i livet. 

För att få lite ruljans på inläggen har jag lånat följade upplägg, men det kommer nog inte bli uppdateringar varje dag - men jag ska försöka få in någon eller några i veckan.


Dag 1- 10 fakta om mig plus en bild
Dag 2- En person jag vill träffa
Dag 3- Motivera favoritårstiden
Dag 4- Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 5- Någonting jag vill ha mer än något annat just nu
Dag 6- Typ av killar jag faller för
Dag 7- Vad jag skulle göra om jag fick 100 000kr
Dag 8- Mina andra namn och vad jag tycker om dem
Dag 9- En dålig vana jag inte önskar att jag hade
Dag 10- Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 11- Bild på mig och min bästa vän
Dag 12- En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 13- Någonting jag oroar mig för
Dag 14- En bild på ett ställe jag vart på
Dag 15- Min drömstad
Dag 16- En bild på mig själv för två år sedan
Dag 17- Någonting jag ångrar
Dag 18- Ett ögonblick
Dag 19- Innehållet i min väska
Dag 20- En person jag skulle vilja byta liv med för en dag
Dag 21- Vad jag åt idag
Dag 22- Min favoritplats
Dag 23- En bild på det senaste jag köpte
Dag 24- Min favorit film
Dag 25- En bild på mig själv som är tagen av någon annan
Dag 26- Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
Dag 27- En låt som får mig att gråta
Dag 28- Mitt favoritprogram
Dag 29- Min favoritfödelsedag
Dag 30- Tre saker som varit bra de senaste 30 dagarna

No comments:

Post a Comment