Sunday, February 22, 2009

Dags för uppdatering!

Tittar på Oscars galan och är lite smått uttråkad nu. Rich var här tidigare idag och vi tittade på gammal film (50 talet, Gilda) och beställde pizza. Beställde från ett nytt ställe där de leverarade till dörren (!! det gamla stället var man tvungen att gå ut till deras bil, och då är ju poängen med att kunna stanna hemma borta, särkilt om det regnar). Pizzan var också mycket godare än det andra stället, och lite billigare (fast Rich fick stå för kalaset denna gången).

Stickar vidare på min lilla sjal. Den har blivit en bra bit längre och jag känner att jag avancerat ganska rejält på sticknings-skalan.

Ojdå. Verkar som Slumdog Millionare vinner en hel del priser ikväll. Har inte ens sett filmen och tycker det är lite för mycket men jaja. Får väl ta och se den nu eller nån gång i framtiden.

Har inte hänt så mycket på senaste tiden. Jobbet går som vanligt, letar lite efter nåt att fylla ut med men ingen tur än så länge. Just nu har jag ingen buffer alls men det brukar ju lösa sig på ett eller annat vis.

Ska jobba i morgonbitti fram till lunch och efter det vet jag inte vad jag ska göra. Det blir antigen hem till gymmet eller till skolan för att hälsa på Takisha. Blir nog gymmet efersom det blir så packat på måndag kvällar, och jag tycker det blir så trist när det är mycket folk. Men jag har iallafall funnit min väg tillbaka dit nu så det kan ju vara läge att hålla igång! Blir väldig skillnad i humör måste jag säga, så det blir att pusha på det.

Hm. Ja, känner att det inte finns så mycket mer att säga nu. Veckan som gick har inte varit så händelserik och just nu passar det in. Lite mindre stress över pengar hade varit trevligt, men som sagt, sånt brukar lösa sig till det bästa.

Dags för lite sömn.

No comments:

Post a Comment