Monday, February 23, 2009

Idag har egenteligen inte varit så händelserik, men det har varit precis lagom. Gick och jobbade i morse och tjänade lite extra eftersom jag jobbade för tre mammor (de trodde jag bara skulle ta betalt för två av dem... varför vet jag inte men när den tredje kom så betalade hon och det verkade inte som om hon tänkt något annat, så jag vet inte vad det handlade om riktigt).

Kom hem runt 14, åt snabb lunch och väntade 30 minuter innan jag gick och tränade. Kom dit innan 15 så det var skönt eftersom det inte var så mycket folk. När jag kom hem vilade jag lite innan jag började laga mat. Gjorde en kykling gryta att lägga i frysen, blev tre portioner så det var ju bra. Gjorde tatsiki också, så jag ska ha det till kykling ikväll. Känns bra att ha det gjort eftersom det betyder att jag inte behöver planera middag nu för resten av veckan, vilket också betyder att jag inte behöver köpa mat.

Gjorde lite skillnad i plånboken efter i morse så jag är inte lika stressad nu som jag var innan.Vet inte riktigt hur mitt schema är men det löser sig nog.

Annars har det inte hänt så mycket. Tänkte äta nu, sticka lite och sen gå och lägga mig lite tidigare. Jag säger alltid att jag ska lägga mig tidigare men det händer ju aldrig! Aja, får hoppas på att det blir så ikväll, gick ju och tränade så det kanske hjälper. Måste sätta på värmen nu, det är lite kyligt och mitt lilla värme element hjälper inte så mycket. Kanske hjälper att äta lite... fast det börjar bli lite tröttsamt när det är så kallt hela tiden... kanske börjar bli redo för vår och värme trots mina protester? Haha.

No comments:

Post a Comment