Saturday, February 7, 2009

Sjal

Sjalen jag håller på att sticka just nu. Kunde inte få några bra bilder med min mobil kamera så jag får förska igen imorgon med min digital kamera istället. Men, man kan iaf nästan se mönstret, fast färgerna är ganska mycket klarare än vad som syns här.
När den är klar måste man tvätta den och sträcka och nåla ut den så att när den torkar så syns mönstret tydligare.

Har inte gjort så mycket idag, har varit ganska skönt. Har börjat träna lite smått igen, mest för att komma tillbaka lite. Kommer nog gå tillbaka till gymmet i slutet av veckan, känns som det är dags för det nu. Plus at antibiotikan kommer vara avslutat vid det laget, så jag behöver inte oroa mig för något sådan då.

Lördag så de har såklart alla mina favorit program ikväll. Eller, kanske inte mina favorit program men de är lagom underhållande.

Rich kommer över imorgon runt ett. Det kan bli så att han måste åka och göra något för en organisation, men bara om det är kris så vi får hoppas på att det inte blir det.

Ska fortsätta lite på sjalen nu, medans allt känns som det flyter på. Ska nog gå och lägga mig runt ett så att jag kan gå upp ett tag innan Rich kommer. Sista ledgia dagen på fem dagar! Så har det inte varit på... flera månader! Haha, nej men det är nog behövligt att komma in i rutiner igen. Och jag jobbar ju inte jätte mycket, så det ska nog gå bra. Ska kännas skönt att fylla på kassan igen, det behövs.


Funderar på om jag ska duscha ikväll. Det blir nog så, har kommit in i de rutinerna igen. Fast när jag jobbar behöver jag en dusch på morgonen, annars vaknar jag aldrig. Så, det blir nog det, och sedan lite te och kanske mys med en bok, och sedan sängen. Låter som en riktigt härlig plan nu när jag tänker på det.

No comments:

Post a Comment