Wednesday, February 4, 2009

Snabb uppdatering: Allt har gått bra idag, det verkar som om morgon dagen är den som kommer vara jobbigast. Fast processen är påbörjad och nu är det bara att slutfölja.

Har inte känns jobbigt alls idag, vilket har varit skönt.

Rich och jag åkte ner till stan, åt lunch, och medan jag gjorde mitt satt han och sov, stackarn. Var tydligen kallt och dragit där han satt, med dörrar som slog och folk som gick ut och in. Där jag befann mig var det nästan för varmt. Blev runt skickad lite, men inte för mycket. Och vid sista samtalet kom Rich in, men det var inte mycket med det. Allt kändes bra och de var gulliga och omtänksamma.

Åkte hem, beställde kina mat och gick hem och åt. Rich åkte vid sju och jag tittade på tv och stickade tills för en stund sedan. Bestämde mig för att jobba imorgon trots allt eftersom de ringde och frågade och jag inte kan göra något förrän efter fyra imorgon iaf. Så jag jobbar till fyra och jag tror det är bättre än att sitta och inte göra något hela dagen. Har ju ledigt både Lördag och Söndag, och jag ska kunna jobba som vanligt på Fredag om saker går som planerat.

Nu är det läggdags, ska upp sju imorgon och just nu känns det alldeles för tidigt. Gonatt.

No comments:

Post a Comment