Saturday, April 25, 2009

Nu behöver jag lite kläd-hjälp.

Vilken jacka är snyggast?

1.


2.



3.


Jag har alla men tänkte lämna tillbaka en.

Jag provade denna också:

Just nu känns det som om jag köpte fel, men jag vet inte vad jag ska göra.

Den första satt bättre i ryggen, och det är inte världens bästa bild eftersom jag inte står rakt. Jag är inte säker på färgen, så det är svårt att säga. I affären tyckte jag den var fin, och mycket bättre än nr3 som jag tänkte nog blir smutsig fortare. Men nu tänker jag att nr1 kanske är tråkig och lång, men jag är ju så velig.

Och sista bilden satt inte så bra i ryggen, fast den är väldigt snygg framifrån.
Jag är lite rädd för att de kommer bli för stora snabbt, men ... tja. Jag vet inte vad jag ska göra.
Säg gärna vad ni tycker!!

No comments:

Post a Comment