Wednesday, September 30, 2009

Saker och ting går på som vanligt här.

Nya sticknings projektet är OpArt babyfilt. Färgerna är vintervitt och ljusblå (inte puderblått eller babyblått, utan lite starkare). Tog ett tag att få till det i mitten där men nu så går det på ganska bra (är på åttonde varvet nu, med färgerna eller vad man nu ska kalla det, bilder kommer snart). Den kommer gå till Takisha som fick en liten pojke för ca en månad sedan. Jag har inte hälsat på än eftersom de bor så långt bort (två timmar åt fel håll, om man ska säga som så) och jag har inte haft lust att åka till en nyfödd eftersom jag inte mått så bra heller.

Jag slutade ta mina allergi mediciner i helgen, och märker stor skillnad. Mer energi, men också mer sömn när jag väl sover. Fast mina drömmar är fortfarande helt knasiga, så jag vet inte vad det beror på. I Måndags försov jag mig 1.5 timmar och dushade, klädde på mig och sprang iväg till tåget, allt inom 20 min. Jag vet, helt otroligt för att vara mig, men det hände faktiskt. Och jag kom bara åtta minuter försent till jobbet - ska ju inte komma sent överhuvudtaget, men för att ha försovit sig så mycket var det inte så farligt.

Jobbar på som vanligt, Gick och tränade ikväll (har inte varit där på ett bra tag). Blev glad när jag såg att de fixat min favorit maskin, benpress, så det blev lite extra tag där. Allt blev nog lite extra jämfört med vad jag gjort på sistonde, men jag tog mig iaf tillbaka!

Kommer med uppdatering senare, kanske i helgen. Ska försöka ta mig i sängs innan midnatt, men det ska nog inte vara några problem. Men, eftersom det handlar om mig så vet man ju aldrig.

No comments:

Post a Comment