Sunday, October 4, 2009

Idag stickade jag en halv strumpa som jag sedan fick dra upp. Vad glad man blir av sånt!!
Eller, kanske inte. Men, men, hade bara ett nystan av just denna färgen, och jag behöver nog mer än så för att göra ett helt par. Så jag ska använda något annat jag har, för är det något jag har mycket av så är det garn.

Annars är det inte mycket nytt. Köpt ny höst jacka, fast den fick jag pengar till av mamma. Hon har även sponsrat med ett par nya skor inför hösten, för att inte nämna att hon kommer om två veckor så det blir nog ganska mycket mer då.

Köpte en hel del kläder via nätet (allt från Old Navy) fast jag kommer bara behhålla ett par mjukis byxor, ett par jeans och den innan nämnda jackan. De andra jeansen var för stora, så de får jag skicka tillbaka. Aja, det ska väl ses som positivt, men lite irriterande är det allt när man planerat något och det sen inte funkar.

Tja, det var nog inte så mycket mer just nu. Har några email jag ska svara på, och det är planerat att ske imorgon. Om någon väntar och inte hört av mig innan Måndag, säg gärna till!

No comments:

Post a Comment