Sunday, November 15, 2009

Strumpor ... hur kul kan det vara?

Jättekul, visar det sig!

Titta!

Första paret strumpor som jag lyckats sticka! Första strumpan blev klar innan mamma kom hit men nu är äntligen den andra också klar, så jag har ett par!

Känner mig som en fyraåring som inte vill ta av sig sina nya skor när man ska gå och lägga sig. :)




Tjohoo! Och sköna är de också! Plus att det nog inte gör så mycket om man sover med dem på, jämfört med rosa lackskor och sådant (som sagt, fyra var jag, eller iaf däromkring).



I andra, helt fristående nyheter så ska jag prata med en svensk mamma om jobb imorgon. Vi får se hur det går, men hon låter trevlig per telefon. Har också pratat med två andra mammor, och helt plötsligt har jag fått flera samtal via min annons som finns i tidningen jag jobbar för (men den annonsen har stått där i flera månader). Efter tisdagens idioti är jag som sagt lite mer än redo att gå vidare, och det ser mer och mer ut som att Maj/Juni är då jag återvänder till Sverige. Ska börja kolla jobb och sånt nu, och har blivit väldigt sugen på att flytta till England, så vi får se vad som sker. Men det har iaf börjat röra på sig, och jag ser fram emot förändringarna.

1 comment:

Sarah syster said...

Härligt med positiv inställning! Keeup up the good work! :) Kramar syrran

Post a Comment