Sunday, January 3, 2010

Idag har jag fått bekräftat att jag känner världens knasigaste person.

Det är en sak att tycka om Amerikansk fotboll. Och det är en sak att åka och titta på deras matcher. Men att göra det när det är -18C? Det är helt enkelt inte klokt.
Vem skulle göra något sådant dumt, då? Jo, Rich och hans kompisar. De har tydligen en pakt att om någon tycker det blir för kallt så får ingen av de andra försöka övertala den andre om att stanna, utan alla åker hem direkt. Vilket ju låter någorlunda klokt, men om de verkligen hade något förnuft hade de stannat hemma.

Jag har stannat hemma idag. Eller, jag gick till affären och tillbaka då man ju inte kan ha en sådan här kall dag utan varm chokladmjölk med vispgrädde, så jag var ju tvungen att köpa grädde. Och det är nog tur att det inte är så kallt så ofta eftersom jag nog skulle bli trött på att ha detta för ofta.

I andra nyheter har jag spenderat dagen med att titta på stickningsmönster. Det har inte blivit så mycket stickande men det ska det bli ändring på snart, hoppas jag.

Inga bilder idag. Jag har inte tagit några nya men jag kanske lägger upp via mobilen senare om jag kommer ihåg. 

No comments:

Post a Comment