Monday, January 11, 2010

Jag är tydligen fortfarande sjuk. Usch och fy. Jobbar inte imorong och det är väl lika väl det eftersom jag hostar och mest låter som en sån där avlång sak med rund grej på som man blåser i och det låter konstigt. Så låter jag nu, fast mest när jag hostar.

Insåg precis att pappersnäsduksförådet är oroväckande lågt. Förhoppningsvis räcker det natten ut, annars har jag ju hushållspapper... fast det är ju inte lika skönt, eller vad man nu ska säga.

Jag fick mig en spurt och lagade pasta med tomatsås till middag. Kolhydrater är bra när man är sjuk, sa min gamle tränare. Fast när han sa det den gången köpte jag munkar, vilket tydligen var min tolkning av kolhydrater den gången. Jag tror dagens middag var mer i linje med vad han tänkte.

Igår började jag sticka på min första mössa. Jag vet inte om det var en bra ide eller inte, men vi får se hur det går. Man måste ju börja nånstans, eller hur?

På Onsdag ska det bli hela 2 grader varmt här. Det ni!! De säger att det kommer kännas som vår här, nu när det ska bli så varmt. Jag har ingen kommentar förutom att jag nog inte kommer titta mycket på nyhterena från och med nu. Fast det har jag nog aldrig gjort. Förra veckan tog de upp det där med färger i statusfältet på Facebook. Det hade tydligen förbryllat många män, så de tog upp det på nyheterna. Jag vet inte om det var för att det var just men som var förbryllade eller om det var för att det inte fanns något annat rapportera om, men jag antar båda.

Nu dör mitt batteri och jag orkar inte gå och leta upp sladden, så jag säger hejdå nu. Kanske blir mer sen när sladden hittats och blivit isatt, men nu ska jag... tja, hosta och sånt kul. Och göra ljud som phhrrrrroooooooot och annat kul.

No comments:

Post a Comment