Friday, May 28, 2010

Idag försov jag mig alldeles. Igår innan jag somnade sms:ade jag med Rich, och det var han som väckte mig med ett sms imorse. Så då vet man att man sovit för länge, för de ligger ju 6 timmar efter... men men.

Nu är jag uppe. Åt lite frukust och väntar nu på att matsmältningen så att jag kan gå gill gymmet en liten stund. Igår beklagade jag mig (fast jag tror inte någon lyssnade) på att viktmaskinen de har säkert verkar jättesmart för någon som *inte* tränar. Varför? Jo, för inget utom vikten går att ställa in. Urdumt. Och så har de ingen legpress, och det saknar jag. Mycket.
Men, trots att jag beklagade mig över armpressen så visar det sig att jag har träningsvärk idag på precis rätt ställen, så något måste ju ha fungerat. Eller, tja, det är bara bröstmuskler som har träningsvärk men ryggen har jag ju tränat lite i smyg så det kanske kommer efter dagens pass. Vi får väl se.

Tja, det här var ju lagom kul. Kanske ska passa på att att rensa körsbärsblomsblad från balkongen när jag ändå inte har något bättre för mig. Man kan ha det så kul, så kul.

No comments:

Post a Comment