Thursday, May 20, 2010

Kanske, kanske dags att uppdatera. Mitt förra inlägg var väl sisådär positivt och man kan ju inte låta sådant ligga överst hur länge som helst.

Veckan har varit ganska lugn men jag känner mig mer än bekväm med det. Har inte spenderat mycket pengar alls förutom på mat, och efter den tid som varit känns det väldigt skönt. Otroligt skönt, faktist. Att inte behöva föra över något på över en vecka.. tja, det har inte hänt på några månader.

Jobbar på att få ut saker ur lägenheten igen. Vill ha det så prylfritt som möjligt, så idag blev det en tur i köksskåpen eftersom mitt matkällarförådsutrymme nu blivit ledigt. Jag har inte varit och kollat eftersom det var så skitigt sist, men jag får nog ta en tur ner där nu om en stund. Har lite gamla maskiner som bara tar upp plats som jag gärna får bort, och lite annat som jag hoppas får plats.

Ska lägga upp annonser på blocket senare idag också, men om någon är intresserad av skrivbord, hörnskåp, avlastningsbrod eller tjocktv är det bara att höra av sig så kan ni få första tjing.

Körsbärsträdet utanför blommar för fullt. Det är nog bara ett prydnadsträd utan bär, men fint är det. Håller som sagt på att städa, och så fort det är färdigt kommer nya bilder på lägenheten med fina träd utanför. Just nu är det jättehärligt med en pil som går i en ljusgrön nyans vilket utgör en fin bakgrund och kontrast med de stora rosa moln som övertagit gården.

Tja, vad mer är nytt? Inte så mycket. Funderar på hur jag ska göra med byråer till sovrummet eftersom alla mina kläder är en enda röra eftersom jag inte har plats för dem. Så fort jag blivit av med TVn där inne blir det att åka till Ikea och köpa två Malm. Sen ska man bara komma på vilken storlek som passar bäst, men det blir nog inte så svårt.

No comments:

Post a Comment