Wednesday, May 12, 2010

Ni vet det där stället jag ska besöka? Som haft stängt fast ingen tror på mig? Inte ens de själva?

De har stängt. Och idag när jag ringde för att kolla, igen, blev kvinnan jag talade med mycket involverad i det hela.
-Du menar att de har stängt fast det inte står något om det på deras hemsida?
-Ja, och det har det inte gjort de senaste tre veckorna.
*samtal görs av henne*
-Jo, det stämmer att de har stängt, och de kommer ha det hela veckan. Men jag har bett dem lägga in information om detta på deras hemsida.

Jag vann! Hela mitt argument är ju att det först och främst är dumt att ha så många anställda som endast sitter och hänvisar till en hemsida. Att sidan sen innehåller fel information gör inte det hela bättre.

Men nu kommer korrekt information alltså läggas up på hemsida. Kanske. Och kom då ihåg att det är lill jag som åstakommit detta genom att ihärdigt ringa och åka dit utan framgång.

Ibland behövs det bara en endaste liten bäck, men då måste den vara väldigt envis.

No comments:

Post a Comment