Sunday, June 6, 2010

Kitchen


















Som vanligt - klicka på bilderna för att se dem större.














































































































































De andra bilderna ser ni ju vad de föreställer så därför skriver jag inget på dem - men här kan jag ju säga att jag tagit bort både brödrost och kaffekokare för att få mer plats. Sen har mina Amerikanska cookbooks fått sin egen speciella plats (dem jag skickade hem, jag hade dubbelt så många men det blev dyrt att få hem dem). Och jag kör numer på kaffe från pressen, vilken är lila eftersom det var den enda färgen de hade kvar som inte var röd eller rosa eller vit. Men den lyser ju upp så det var nog rätt färg trots allt (jag ville egenteligen ha en svart, men de var slut).

No comments:

Post a Comment