Monday, August 9, 2010

Träning

Det är det jag sysslar med mest nu, det finns ju inte mycket annat att göra. Eller, jo, endel småsysslor men de räknas inte riktigt.

Men träning har jag i alla fall tid med, och eftersom jag inte vet hur länge till jag kommer att ha så mycket tid så blir det till att ta vara på det nu.

Att gå med i Friskis&Svettis var nog det bästa jag kunde ha gjort, fast jag tycker fortfarande att namnet är ovanligt löjligt. Men nu är det ju inte det man ska basera sina åsikter på, så jag får väl ha överseende med det.

Just nu kör jag dubbla pass tre till fyra gånger i veckan, dvs ett konditionspass som spinning eller ellitpical samt ett cirkelgyms pass. Sen kör jag ett pass två dagar i veckan, ett konditions pass och ett cirkelgyms pass. Det blir inte lika mycket fria vikter, men jag har ett schema jag går efter nu vilket betyder att jag gör lite extra vikter fyra till fem gånger i veckan, men bara några övningar istället för det jag gjorde innan.

Mitt favoritpass faller tyvärr på fredagar kl 17.00, så det blir nog så att om jag kommer till Hlm blir det på lördagar. När det nya schemat drar igång den förste september kanske de har det passet några gånger till i veckan, men tills dess kommer jag att hittas i Malmö på Friskis.

Nu blir det till att söka lite fler jobb, det har varit ovanligt tomt på den fronten de senaste veckorna.

No comments:

Post a Comment