Monday, September 6, 2010

Idag har varit en intressant dag. Det började med att jag satte på fel platta i morse när jag skulle koka vatten till kaffe, och nästan brände ner lägenheten (på den platta jag satte på låg ett korkunderlägg, och resten kan ni nog lista ut själva). Grejen jag tyckte var konstig var att jag satt på tv:n där det var ett program om  bränder, så det var ju lite skumt att det luktade bränt... tv:n brukar ju inte sprida lukt, mest ljud och ljus. Men men.

Sedan visar det sig att mitt job har försvunit under mystiska omständigheter. Vart det tagit vägen vet ingen, men jag får inget svar på vare sig email eller telefon, och när jag var där för så kallat informationsmöte fanns det ingen där heller. Så det blir till att fortsätta söka.
Men jag fick ett tips från en tjej på gymmet idag så vi får hoppas på att det kanske leder någon vart.

Tja, sen var det gymmet som gällde. Dubbelt pass, tre varvs cirkelgym och sedan en timmes spinning. Kändes jätteskönt och jag var inte alls trött när det var över, men jag hade nog inte kunnat köra något mer pass.

Annars händer det inte mycket i denna delen av världen.

No comments:

Post a Comment