Tuesday, August 31, 2010

Jag kan ju börja med att informera om att min mobil är lite död eftersom laddaren inte fungerar. Har jag inte listat ut vad som är fel imorgon köper jag en ny (laddare, alltså), men för närvarande har jag ingen laddad mobil.

I övrigt händer det inte mycket. Informationsmöte om jobbet på torsdag så jag antar att det drar igång på måndag.
Förra veckan såg mitt schema ut så här:
M: 60 min cirkelgym, 60 min spinning
T: 60 min cirkelgym
O: 60 min spinning
T: 60 min spinning, 60 min cirkelgym
F: 70 min cirkelgym

Helgen var lite lugnare, men denna veckan drog det igång igen. Igår, måndag, gjorde jag 60 min cirkelgym och 60 min spinning.
Idag gjorde jag min egen workout, 20 min trappmaskin, ben-styrka (5 olika övningar), 10 min gångmaskin i hög uppförsbacke (lutning 12) och till sist 20 min gångmaskin.

Imorgon, onsdag: 60 min spinning, 75 min kombinationspass med cirkel gym samt spinning.
T: 60 min yoga, egen träning (kondition samt styrka, armar och rygg)
F: 75 min cirkelgym
L: 60 min cirkelgym, egen träning (styrka ben plus kondition)
S: 75 min cirkelgym, 60 min yoga.

Så det är det jag håller mig sysselsatt med, förutom att söka jobb och annat som är ungefär lika kul.

No comments:

Post a Comment