Monday, September 26, 2011

De som känner mig lite sisådär vet att jag inte tycker så mycket om tv. Eller, jag hamnar ju framför en lite titt som tätt men det finns inte mycket jag tycker är sådär jättebra.

Men det jag tycker är underhållande är mest sånt som andra inte klarar av. Jag har, till min stora glädje, upptäckt en ny kanal i vårt sortiment här i byggnaden... TV11!

Denna kanal har program som Tori and Dean Home Sweet Hollywood, Cheaters och Glee.

Den sistnämda har jag aldrig tittat på och vill nog inte heller, men den första är helt ok. Den där i mitten? Tja, den tog jag med R så det behöver vi inte gå in på för jag blev sådär momentärt glad men det är ju bara så hiskeligt dååååååååligt.

Nu blir det sängen... lite overly-excited över resan som nu beställts till fullo... nu ska vi söka semester och sen ska vi jobba jättemycket övertids-pass och sen ska vi åka till London och shoppa loss!

No comments:

Post a Comment