Monday, March 29, 2010


Dagens inköp, båda på rea och tillsammans under det pris som den klocka jag gick dit för att köpa (och den klockan var på 35% rea, så jag gjorde ett riktigt kap). Först köpte jag den till vänster, efter att ha letat efter en med både guld och silver i armbandet.... men sådana fanns det inga utan en massa stenar och grejs, och det var pga en sten som trillat av min gamla klocka jag gick dit. De flesta i silver är för kalla för mig och min bleka hy, men denna passade på något sätt perfekt! Så jag slog till.
Och sen när jag gick runt och tittade lite till såg jag den andra - jag brukar inte tycka om klockor (på mig) som visar siffror, men jag såg inte dem förrän jag kom hem så det betyder ju att jag verkligen tycker om den klockan - som har just två-tonigt armband och .... stenar INNANFÖR glaset! Så de inte kan slås av! Hur mycket bättre kan det bli??
Sen får ni ursäkta min knöliga arm som egenteligen inte alls är så knölig men det är tydligen svårt att ta mobilbild på sin egen arm.

Så, klockor avklarade, med! Och fler peanuts att packa med (alltsa sadana packing peanuts, inte peanuts som i pengar... tyvär).

No comments:

Post a Comment