Wednesday, March 24, 2010

Ibland får man reda på intressanta saker. Som nyss då jag fick reda på att någon hittat min blogg genom sökorden gjutjärnsgryta +rost +ljusare skikt. Ah, ok då.

Förutom det är jag het slutkörd idag. Jag har blivit lite anti-allting och har ingen lust att packa alls. Var är alla mina röj-hjälpredor?? Ni ska veta att ni är saknade!

Idag inhandlades (förutom skor, shhh) bubbelplast och peanuts. Vet inte vad sånna där pack saker heter... frigolitsnuddar? Jaja. Sånna har jag iaf en hel påse av nu - och de väger ingenting! De är ju perfekta att packa med! Vilken upptäckt!

William kom över igår (vi pratar tydligen med varandra igen, vem kunde ana det?) för att, hoppades jag, ta lite saker med sig. Gissa vad han tog?

...

Två böcker. Jag försökte pracka på honom tre men jag hittade den tredje när jag kom hem igen. Han vill ha gjutjärnspannan också, men den får han först om en och en halv vecka om det visar sig att jag behöver den innan jag åker.

Mit internet har blivit helt sanslöst slött och irriterande. Vore det inte för att jag kommers säga upp det snart så skulle jag nog vara ganska mycket mer irriterad över det hela.

Jag skrev mer innan men det försvann p.g.a mitt lilla snälla internet. Jag ska gå och göra något annat kul, som att få ner saker i lådor och väskor istället för att bara flytta runt allt.

No comments:

Post a Comment