Monday, April 26, 2010

Har inte bloggat på ett tag eftersom jag tagit en liten dator-paus. Har ju varit inne lite varje dag när jag väntat på badrum osv, men för övrigt har jag inte varit inne så mycket. Ganska skönt, om än ovant.

Ja, jag hade ju tänkt skriva men det har varit ett par händelserika dagar så det tar nog lite längre tid än vad som är hälsosamt just nu. Ska ju jobba på det där med att sova på lite bättre tider, så jag får skynda till sängen snart. Men imorgon kan jag ju skriva mer, och dessutom lägga ut bilder på balkongen (som jag inte får köpa fler blommor till för då blir jag en galen blom-tant, istället för en galen katt-tant).

Gonatt!

1 comment:

Anonymous said...

Haha, "väntat på badrum". Klockrent. Det är så det är living at the Axelsons. Badrummet har ständigt kö.

Post a Comment