Monday, June 21, 2010

I andra nyhet har dagen sett ut som så:
Jag vaknade av något brummande, en sån där irriterande maskin man klipper kantgräs med. Jag drömde om den en hel del, och försökte vänta ut ljudet så att jag kunde somna om.
Och gissa vad som hände?! Precis på sekunde jag gav upp och klev ur sängen slutade ljudet.
Såååå irriterande!

Men upp kom jag och frukost åt jag. Sedan cyklade jag iväg till banken för att betala räkningar, så nu är hyran betald fram till Oktober. Skönt.

Efter det cyklade jag förbi en cykelaffär som heter Hojen, så jag köpte en ny cykel.
Eller... nej, det gjorde jag inte. Men de kollade över min och jag fick luft i däcken, så den känns som ny!

Sedan åkte jag innom de där elektronik affärerna där jag blev kär i datorn jag inte öppnat än, igen.

Efter det bar det av till posten där jag hämtade ut två paket, ett från Rich och ett från Halebop. Detta betyder att jag har alldeles för många telefoner för närvarande, men det ska nog gå bra ändå.

Jag fixade även skärm-skydd till mobilerna och sedan åkte jag hem. Visade sig att jag varit iväg ganska länge så det blev snabb lunch/mellanmål, bad och sedan lite öppnande av paket och middag. Har filurat över mobilerna ett tag och nu blir det sängen nästa. Sååå skönt!

No comments:

Post a Comment