Friday, July 16, 2010

Jag funderade precis på att jag nog blivit så pass gammal att jag inte bryr mig om födelsedagar längre.

Så kom jag på att jag ju är 26, så då har jag ju några år kvar innan jag är gammal nog att inte bry mig.

*puttrar vidare*

ETA: Jag har ju sagt till endel att jag inte önskar mig något förutom släta väggar och ett nytt kök, men det stämmer ju inte.  Fast jag kommer inte på vad det är jag önskar mig just nu...
Och på tal om sånt jag önskar mig (fast inte officellt eftersom det är så jättedyrt) så drömde jag om det inatt. Det som stått på min önskelista längst är en kiwifärgad LeCreuset (klicka!!) gjutjärnsgryta. I min dröm så fick jag en, men den var en mörkblå/svart variant och... nääää, det tyckte jag inte om. Och så får man ju inte säga om presenter, så därför önskar jag mig oftast inte något.

ETA2: Jag vet vad jag önskar mig!! En LeCreuset vattenkokare (klicka!!)!! Och den vill jag ha i just Caribbean... den färgen har jag inte sett innan, den passar ju en vattenkokare. Ojoj vad den var fin... vill haaaaaaaaaaaaa. Eller, som jag lärde mig säga när jag var liten.
"Den önskar jag mig i födelsedagspresent."

(för att undvika missförstånd... gjutgärnsgryta i kiwi, vattenkokare i caribbean/turkos). Fast det går lika bra med en tanke, de burkar betyda mer i längden.

No comments:

Post a Comment