Saturday, July 10, 2010

Oj, här var det dag att uppdatera.

Befinner mig hos familjen, men jag är ensam hemma. De tyckte det var strandväder men det tyckte inte jag. Elelr, jo, det är nog sånt väder men jag orkar inte åka till stranden idag. Blev väckt i tid och otid av olika anledningar och det känns inte jättekul att åka iväg när man är helt död. Då är det skönare att vara hemma på altanen och läsa, fast till och med det verkar lite ansträngande just nu.

Om en vecka blir det fest här, det ska bli kul. Kommer väldigt många vänner och släktingar så det blir till att försöka umgås med alla. Vissa har jag inte sett på säkert 10 år så det ska bli kul!

Ojoj. Till och med skriva var jobbigt. Det får nog bli en tupplur på däcket trots allt, böckerna kan om inget annat hjälpa en att somna.

No comments:

Post a Comment