Monday, August 2, 2010

Dagens Resultat

Idag besökte jag och två härliga vänner The Studio i Malmö. Jag tror de flesta känner till vad detta
handlar om men jag måste erkänna att det var en ganska seg dag med otroligt och onödigt mycket väntande. Om det inte varit för sällskapet hade det nog blivit ett ganska mycket kortare besök (... utan foton, då, för att umgås på ett roligare ställe).

Men nu blev det ju foton, och här har ni mina resultat. Det blev inte till 10 bilder, inte med knasiga poser och handkonstulationer. Fast en toppen människa träffade vi idag, men det räcker att de som  var närvarande vet detaljerna kring det. Och mitt frieri fick inte heller något resultat. Hm. 


































































Det där med att ha händer kring ansiktet förstår jag mig inte på. Fast nu vet jag ju vad mina önskemål är, om det blir någon nästa gång.

4 comments:

Anonymous said...

jättefina bilder!!!
Kram meta

sarah said...

Woho. Jag håller med också. Supertjusiga :) :)

P said...

Vackra bilder.Får vi se fler? Har Du fått några erbjudanden som fotomodell? För röda låppstift?

Josse said...

finfina bilder :)

Post a Comment