Saturday, October 30, 2010

Nu kan jag ju uppdatera igen. Det har jag nog kunnat mest hela tiden, men men.

Det händer inte mycket nytt här förutom träning, jobbletande och sovande. Har varit ovanligt trött veckan som varit, så pass att jag hoppat över gymmet två dagar (och det är inte vanligt om det inte är så att jag absolute inte kan gå pga frånvaro från Malmö eller liknande). I onsdags gick jag till och med och la mig igen innan jag gick och jobbade för att jag skulle orka. Jag har mina filosofier om varför det varit så, men vad vet jag. Jag vet iaf att jag inte varit sjuk sedan April, dvs inte haft någon såndär dudnerförkylning som jag alltid lyckas få vid jämna mellanrum. Magvirus ränkas inte hit, men jag tror tröttheten helt enkelt varit någon liten släng av något som helt enkelt inte brutit ut. Jag klagar inte, men ändå. Sådär trött vill jag inte vara igen.

Idag har jag, förutom att jag tagit mig till Mobilia och Malmborgs och handlat mat, tagit mig till gymmet och lagat mer soppa. Den där soppan är väldigt god... men jag hittade inte någon butternut squash idag och då blev jag lite ledsen. Nästa gång jag kokar soppa blir det nog ärtsoppa, men inte såndär gulbrun sörja utan klargrön... kanske gör en liten step-by-step på den också, och receptet kommer även det från den danska soppdamen.

Gymmet var nog det som gav mest, idag var det ryggdag och jag provade/la till några nya övningar. Jag tror jag kommer behålla dem allihop och köra dem igen. Imorgon är det ben-dag och jag ska göra mitt bästa för att inte göra som jag gjorde sist, dvs vara lite för positiv och sedan inte kunna röra mig på 8 timmar.

Nu blev jag sådär trött igen, men så är ju klockan också läggdags. Fast först ska soppan hamna i lådor som ska in i frysen.

No comments:

Post a Comment